耆妙
分享
網主分享

阿媽生日🎂challenge!

上回講到網主希望栗頭嘅身體狀況得到改善,所以希望為栗頭尋找不同嘅治療方法,但係就可能要舟車勞頓。不過,網主都要overcome。今日係網主媽媽生日,網主又面對啲咩challenge?

2008年11月08日

栗頭老師:

今日係阿媽嘅生日。我諗住今次特別啲,想帶你哋去山頂行吓,等你可以呼吸一下新鮮嘅空氣,同埋唔好成日屈响張床度。當然我明白到,帶你出去嘅過程,將會係非常challenging!

首先,我當然致電易達巴,睇吓佢哋會唔會有一絲嘅機會,可以有車接你。機會,當然係非常渺茫,因為佢哋通常都要兩至三個禮拜前book,而我哋好遲決定,根本無可能book到!

book van仔嘅話,佢哋無升降台,同埋根本就唔夠位比輪椅放。所以,out!的士嘅話,同之前嘅問題一樣,我哋根本唔夠力抱你上落,又驚整親你。所以,out。我再諗,唯有坐地鐵再轉巴士。

決定咗交通工具之後,我又要check吓究竟個地鐵站邊個出口可以比輪椅上落,又或者有無lift。諗完地鐵個流程之後,又再check點樣由地鐵過巴士站,再check嗰架巴士有無升降台,再check個餐廳有無位比輪椅過。(睇見我安排成個流程嘅難度,就足以証明我真係好想好想你同我哋一齊去!) check哂之後,掌握咗一啲資料,應該無問題啦啩,做哂research㗎嘛!

到咗今日,我哋就要試吓究竟成個流程work唔work。

首先,我哋由你按摩嗰間鋪頭出發。我哋要先過馬路 (呢段ok,easy job!)

之後,去到地鐵站,原來要call啲職員上嚟,等咗5至10分鐘度,個職員就推住架好奇怪嘅機器,佢身水身汗咁將你張輪椅扣响個機器度。(攪到我都唔係幾好意思….其實,點解地鐵,呢啲咁大型嘅機構,啲設施唔係應該好啲㗎咩?)

之後,你部輪椅扣實嗰部機器,你坐响輪椅度,嗰位員工就响背後推你。週圍啲人都投射一啲奇怪嘅眼光,望住你坐咗响一架咁奇怪嘅機器度。可能,你自己都覺得尷尬,又或者,一路落樓梯嘅時候,你好驚啦,所以,你一路合埋雙眼。終於,我哋到咗入閘,再坐升降機落月台,再坐地鐵過海。栗頭,你有幾耐無踏過地鐵呀?出街開唔開心呀?(可能,你都覺得煩,要攀山涉嶺咁先可以去一個地方。)

到咗中環站之後,我哋要過交易廣場嗰個巴士站踏巴士上山頂。我哋首先要坐lift上行人天橋過干諾道中,之後原來係要到交易廣場嘅其中一座先有lift再落巴士站,仲要係交易廣場啲人特登開架lift比你。

勞煩咗好幾個人之後,我哋終於到咗巴士站。架巴士一嚟到,個司機見到,當然就唔係咁友善,因為呢架巴士嘅設計,係要响後門上落輪椅,咁即係上落車都要麻煩到佢多啲。仲有,呢啲巴士擺輪椅個位真係奇細,巴士公司其實點諗㗎呢?

經過重重障礙之後,我哋終於到山頂啦!

栗頭,你快啲呼吸得大力啲!我哋終於可以呼吸到呢度嘅新鮮空氣,一,二,三,我哋一齊吸!

我哋陪你行咗個圈,食阿媽嘅生日lunch,再食吓雪糕。今日,係我哋好難得可以一齊為阿媽慶祝生日,我一定會好好咁記住!

(後記:當年嘅地鐵入口已經加咗lift。仲有坊間已經有比輪椅直接上落嘅的士,仲有Google Map嘅幫助。時代有所不同,而家無障礙設施已經比起當年有所改善,真係替有需要人士開心。)



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


相關文章

Copyright © 2021 Life Store Limited. All Rights Reserved